Anna vagyok és poli

Anna vagyok és poli

Egy tökéletes nap Poliországban

2020. március 01. - Vas Anna

Szombat reggel van mosolyogva ébredek. Este Kornél vár. Ilyenkor annyira könnyűnek érzem magam. Palacsintát készítek a családomnak reggelire (természetesen zablisztből, búzacsírával és nyírfa cukorral)  Közben szól a rock és mi mind a négyen táncolunk a konyhában. Aztán társasozunk, meg maratoni párnacsatát vívunk. Közben mosok és teregetek.

portrait-4778334_1920.jpg

Sajnos nem tudok ma Kornélnál aludni (ez elég ritkán szokott összejönni) Niki valamikor hajnali egy és kettő között fog hazaérni. De Kornél megírta chaten, hogy pont most mondta: „Szívesen megiszom egy kávét a nőddel” én meg visszaírtam, hogy „én is szívesen megiszom egy kávét a nőddel” Bár a kávé és én érdekes kapcsolatban állunk, jó harminc évig messziről kerültük egymást. Viszont kétgyerekes, főállásban dolgozó anyaként, aki ráadásul poliamor házasságban él, fontos szereplőjévé vált az életemnek. Hálás vagyok neki, hogy időnként életben tart. Nikit viszont igaz szerelem fűzi ehhez az italhoz. Be kell vallanom, hogy hajnali kettőkor koffein- és laktózmentes tejeskávét inni édesítőszerrel,  valami olyasmi, amit csak csodálni lehet.  Ez az igazi elköteleződés. Én ilyenkor már inkább „sört kávézom”, vagy megiszom egy teát. De ez nem is lényeges. Most csak az számít, hogy indulok Kornélhoz, és végre vele lehetek, aztán megiszunk valamit hármasban, ami mindig mókás.

Azt írja, „szerelem vacsora lesz”. imádom, hogy főz nekem. Az otthon mindig az én feladatom, jó érzés, hogy valaki megetet. De ezt most nem értem. Megmagyarázza: Cannellonit főz, és ez azaz étel, amit csak szerelmes ember készít, mert annyira macerás. Megérkezem az ötödikemeleti kislakásba a belváros szívébe. Épp a mártással bajlódik. Most van hét óránk csak egymásra. Zongorázik nekem. Szeretem nézni, ahogy játszik. S azt is szeretem, mikor rajtam játszik, mikor a testem a hangszere. A vacsora isteni, még sosem ettem ilyet korábban, szerelem íze van a számban. Újra szeretkezünk, és én teljesen elveszek benne. Aztán legyőz egy stratégiai játékban, ami viszonylag ritkán fordul elő velem, élvezem, ha ellenfélre találok. (Andrásba is többek között azért szerettem bele, mert képes megverni logikai játékokban, ami nagyon imponál nekem.) Éjfél van. Úgy döntünk, hogy Nikit inkább egy sarki kiskocsmában várjuk meg. Jó érzés kijönni a hűvösbe, közben fogni a meleg kezét, csak az emberek zavaróak. Mikor vele vagyok, valahogy mindig megfeledkezem róla, hogy mások is léteznek a földön. Ő whiskyt iszik, én tequilát, koccintunk a tökéletes napokra. Viszont a krimó egykor bezár, mégis fent várjuk meg Nikit, aki valamikor félkettőkor robban be a lakásba. Sietve csókolja meg Kornélt. Aztán dőlnek belőle a szavak. Egy őrült taxisnak köszönhetően, sikerült 45 percen belül megcsókolnia mind a három csávóját. S ez majdnem annyira csodálatra méltó, mint az ezután elfogyasztott koffein- és laktózmentes tejeskávé, édesítővel hajnali kettőkor. Egészen természetesen tudunk már hárman egy térben létezni. Eleinte sokat kínlódtam ilyenkor, kerestem a helyem az ő terükben. Niki lehengerlő, elképesztően sok szót bír kimondani, nagyon rövid idő alatt, mindezt úgy, hogy minden szó tisztán érthető, ráadásul baromi humoros is. Szeretnék olyan laza és könnyed lenni mint ő. Én nagyon hullámzó hangulatú vagyok, és sokszor olyat is a szívemre veszek, amit nem kéne. Félháromkor Kornél lekísér az éjszakai buszomhoz. Teljesen feltöltődve indulok haza a családomhoz.

Telihold van, a kertünkben nappali fényesség ragyog, megírom Kornélnak, hogy milyen szép. S ott a fényben várom, hogy teljesen hazaérjek tőle, vissza magamhoz.

Ez három hete történt. S miközben ott álltam a kertben sejtelmem se volt róla, hogy viharfelhők gyülekeznek. Hogy ez a tökéletes nap talán az utolsó szép pillanatunk volt Kornéllal…

A kép csak illusztráció, forrás: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://poliamor.blog.hu/api/trackback/id/tr5715499064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erkölcsi hulla 2020.03.02. 14:04:21

El nem tudom képzelni milyen szinten kell lent lenni egy "férfinak" hogy eltűrje, hogy többen kezelgetik a nőjét. Hányinger kap el, ha elképzelem, hogy valakik ennyire rá vannak szorulva a napi betevőre, hogy feladják az összes létező büszkeségüket, és a legaljább papucsállatka szintje alá önként besorolják magukat.
Esküszöm már kezdtem megbékélni az LGBTQZXY agymenéssel, mert tényleg, nem tehet senki arról, mire áll fel neki, meg mije van ott lent a lábai között, de ez egy új szintre emelt aljasodás.

Milyen érzés, hogy szíved válaszottját, akivel "kapcsolatban" vagy, napi szinten többen dugják ? Sose tudni kit nyalsz ki éppen.

A férfiasság ilyen mértékű meggyalázása egyszerűen elképesztő számomra. Papucs kutyák, nem férfiak.

Piri és Barkas 2020.03.02. 14:29:08

hulla: Igazat szólsz ember ! De mondjuk a nőt se értem. Utána meg hazamegy a "családjához". De kérdem én, minek ?

Jeltelen Jelölt 2020.03.02. 15:43:22

Egy újabb betegség aminek a legalitására törekszenek egyesek a hedonizmus nevében. Hányok....

artist_not_engineer 2020.03.02. 16:07:35

" nem tehet senki arról, mire áll fel neki"
És ha pont attól áll fel, hogy mások is dugják a nőmet?

artist_not_engineer 2020.03.02. 16:09:00

"legalitására törekszenek"
Kik? Mire? Szerencsére teljesen legális. Szexuális szabadság van. Beleegyezéses alapon a nagykorúak maguk döntenek a szexuális életükről.

artist_not_engineer 2020.03.02. 19:16:11

@Medgar: Mi együtt ismerkedünk. ;-) Keress engem.

erkölcsi hulla 2020.03.02. 20:50:15

@artist_not_engineer: Nem, nem, a cuckold fétis nem ugyanaz. Egyszer kétszer nézed hogy dugják a nődet, vs. MINDIG mások is dugják a nődet, és kb. mindenkivel kapcsolatban vagy, bár csak annyira hogy egy nőt dugtok, felváltva, egyszerre, közben lehet egymás is, ki tudhatja.

Lorrh 2020.08.15. 09:03:13

Ajánlom ezt a filmet, kapcsolódik a poliamor dologhoz szorosan.:

www.imdb.com/title/tt8297022/

HBOGo-n is fennvan meg torrenteken
süti beállítások módosítása